Makea smoothiebowl

 

SmoothiebowlSmoothiebowlilla uuteen aamuun

Mun go-to aamupala on smoothie. Se on nopea tehdä, sekä juoda. Smoothieen saa myös piilotettua kaiken mitä aterialla tarvitsee. Joskus sitä kuitenkin haluaa fiilistellä vähän enemmän ja nautiskella aamupalasta. Sillon teen smoothie bowlin. Teen aina tuplana, jotta saan enemmän sisältöä, eikä tarvi joka aamu suristella. Tiivistää vaan smoothien kunnolla niin pysyy hyvänä.

Tässä mun lemppariresepti, joka on tietty taas 30 days challengeen/Bikinibodyyn sopiva. Muista vaan tarkastaa omat grammamäärät hiilareissa.

2 annosta
🤍 Rahkaa 250g
🤍 Banaani 1/2
🤍 Mustikkaa 100g
🤍 Kaurahiutaleita 50g (tarkista oma)
🤍Ananas 200g
🤍 Pieni loraus vettä, rasvatonta tai mantelimaitoa. Halutessasi hunajaa.

Sekoita ainekset blenderissä ja jaa puoliksi. Voit korvata osan kaurahiutaleista granolalla. Lisää päälle pähkinöitä.

Smoothiebowl
Herkullisen värinen smoothiebowl on nopea ja vie makean himon..

 

Millanen on sun lempismoothie?

Lisää herkullisia ja terveellisiä reseptejä löytyy Instagramista @mirapajari
Allekirjoitus

0

Vastaa