7 parasta liikettä ulkotreeniin – ilman välineitä!

Mun tavoite on jakaa teille vinkkejä treenamisesta ja syömisestä ja hyvinvoinnista yleensä. Koen tärkeänä, että vinkit jotka jaan, on oikeasti sellaisia mitä nyt normaalikuntoinen nuorekas nainen eli itseni ikäinen pystyisi tekemään. Eli jos vähän kremppaa siellä täällä, niin nämä liikkeet menee kuitenkin suht koht ilman särkylääkkeitä… Minusta on aivan järjetöntä jakaa ihmisille jotain päälläseisonta vinkkejä, sillä se liike on supervaarallinen väärin tehtynä! Ja se ei paljoa vaadi kun jokin paikkaa antaa periksi/horjahdat, ja tulet niskat vääränä alas! Jos mietit sun kaulaa, ja sun omaa kehonpainoa, niin kumman luulisit voittavan jos ne törmäisi keskenään? Jep, mä lopetin päälläseisonnan opettamisen asiakkaille muutama vuosi sitten, ihan vaan sen takia, että kyllä ne niskan nikamat helpommallakin saa lyttyyn, esim. huonolla ryhdillä ja kännykän tuijottamisella. Enkä halua ottaa sitä riskiä, että juuri minun tunnilla sitten joku halvaantuisi. Eli ei päällä seisontoja mun treenivinkeissä!

 

En myöskään aio esitellä omia taitojani, vaan nimenomaan kertoa sinulle mitä sinä voisit tehdä järkevästi ja turvallisesti! Joten sirkustemput sikseen ja aletaan hommiin!

Ninni ulkotreeni
Tässä mä casualisti pönötän.

Tässä tulee 7 parasta liikettä ulkotreeniin – ilman välineitä!

ALKULÄMMITTELY  noin 2min ajan / liike

  1. Polven veto seisten rintakehään
  2. Polven veto + kierto auki
  3. Sivukyykky puolelta toiselle rintakehän avauksella
  4. Leveä kyykky + polvien puskeminen auki
  5. Jousto alas + jousto suoralla selällä
  6. Tuulimylly – vie kädet puolelta toiselle

Tee noin 2min ajan / liike

TREENILIIKKEET

  1. Askelkyykkykävely eteen
  2. Ponnistushyppy eteen
  3. Jalan heitto + kosketus sormilla varpaisiin
  4. 4 x kyynärpää polvi yhteen + 4x ponnistushyppy ylös
  5. 1-jalan maastaveto + ylävartalon kierto tasapainossa
  6. 1-jalan kinkka sekä oikea että vasen 10x + 10x ja 10x jännehyppy
  7. Ilmakyykky

Tee jokaista liikettä 2min ja aina jokaisen liikkeen välissä 2min joko juoksua tai kävelyä.

 

 

 

 

Laita testiin ja kerro miltä tuntui!

 

Aurinkoista kevään odotusta ja nautitaan ihanista ilmoista!

Ninni ulkotreeni
Laitan sulle Ilmapeukkua 2m etäisyydellä ja toivotan tsemppiä treeniin!

 

Seuraa mua myös instassa @niamariagrohn, jaan siellä paljon vinkkejä päivittäin!

Ninni ❤️

PS. Siellä on myös arvonta menossa ja mulla on vielä muutama -50% etukoodi GoodieBoxille!

3

This Post Has 2 Comments

  1. Nimetön

    Ninnin juoksukuntopiiri tehty ja voin sanoa, et toimii💪! Treenin jälkeen jaloista kaikki voima käytetty, mut fiilis oli hyvä😎. Ensi viikolla uudestaan😅!

    1. niamariagrohn

      Mahtavaa!!! Tyyppi teki täysii!! Jes! 👊🤩

Vastaa

Close Menu