Takaisin treenien pariin

Tänään vihdoin koitti se päivä kun sain aloittaa treenaamisen. Kuusi viikkoa on vietetty treenitöntä aikaa ja kyllä se alkoi tuntua. Toisaalta ehkä pieni rauhoittuminen teki hyvää ja kotonakin ehti tehdä vaikka mitä. Silti kun arkeeni on pitkään treenit kuulunut niin olihan se outoa vaan olla ja puuhailla muuta.

En tietenkään entiseen malliin voinut treeniä tehdä vielä. Aloitus piti ottaa todella rauhallisesti ja kevyesti. Tein jalkoja, sillä en nyt kamalasti vielä yläkroppaa saa tehdä. Treeniini kuului lähinnä kehonpainolla erilaisia kyykkyvariaatioita ja maastavetoa (tai sen tapaista) kevyellä kahvakuulalla. Myös pohkeet ja vähän vatsoja tein.

Käsille tein aluksi hitaasti keppijumppaa. Liikerata ei ole vielä ihan täysin normaali ja rintalihasta kiristää erityisesti vasemmalta puolelta. Varmasti aktiivisella harjoittelulla tämäkin paranee.

On älytöntä kuinka nopeasti paine lähti lihaksista ja sen mukana myös voima. Ensimmäisetkin sarjat alkoi tuntumaan. Tietysti tein tosi pitkiä sarjoja, yli 20 toistoa. Mutta oli antoisaa ja tuntuu että muotokin alkoi palaamaan jalkoihin.

Toki kroppa ei vielä ihan ole entisen näköinen kun on tullut otettua rauhassa ja tosiaan ne paineet poissa. Mutta eiköhän se sieltä palaudu kun alkaa treenata taas. 🙂

Nää upeat treenipöksyt löytyy Ompelimo Pinkkiheidin valikoimasta <3

 

Ainiin! Hauska tarina siitä kuinka täpinöissäni olin menossa salille tänään. Pääsin siis töistä 19.00 aikoihin ja meillä on jaetut keittiön siivousvuorot. Noh, asiakkaita riitti viimeisille minuuteille saakka, joten koko keittiö unohtui. Lähdettiin töistä ja vasta kotona tajusin että kahvinkeitin jäi päälle enkä siivonnut keittiötä vaikka oli mun vuoro. Ei tullu mieleenkään koko keittiö. Jouduin vielä kotoa lähtemään työpaikalle, jotta saan kahvinkeittimen sammutettua. Ihme touhua joskus 😛

Muista lukaista myös edellinen postaus, jossa esittelyssä urheiluhierojani, joka kertoo miksi hieronnassa kannattaa käydä.

0

Vastaa

Close Menu