Nyt juostaan yhdessä!

*kaupallinen yhteistyö

Moni teistä tietää, että en ole koskaan ollut kovin innokas juoksija, mutta jotenkin se on mielessä usein. Haluaisin kokea sen tunteen, kun juokseminen tuntuisi kivalta, eikä super raskaalta. Pystyn kyllä juoksemaan vaikka 10km putkeen, mutta juoksisin sen pelkällä sisulla. Olisi kivaa, että juokseminen ja lenkkeily olisi myös mieluisaa.
Miksi? Koska salitreenin lisäksi, haluaisin lisätä aerobista liikkumista ja parantaa omaa kuntoa. Juoksu olisi helppo toteuttaa, esim aamulla ennen salille tai töihin menoa. Juokseminen ei vaali laitteita tai siirtymistä paikasta a paikkaan b, niin kuin esim uinti.

Jokin aika sitten juoksuvalmentaja Rebekka otti minuun yhteyttä ja kysyi, kiinnostaisiko minua lähteä treenaamaan kohti Naisten Kymppiä 2022, hänen valmennuksessa. Yes Ma’am!!! Halusin ehdottomasti lähteä tähän mukaan, koska nyt minulla olisi juoksuvalmentaja ja tavoite, jota kohti mennä.

Tiedän, että moni kamppailee samojen ajatusten kanssa ja siksi haluaisin kutsua teidät mukaan! Kyllä, kutsun sinut juoksemaan minun kanssa Naisten Kymppi 2022! Valitse sinulle sopiva valmennus Vahva Elämä valmennuksista ja juokse mun kanssa Naisten Kymppi 2022.

Sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta tai olla mitenkään hyvä kuntoinen, riittää kun sinulla on tahtoa kehittyä. Tutustu alla oleviin valmennuksiin ja valitse niiden mukaan sinulle sopiva.
alona_kuusisto_juoksuvalmennus_naisten_kymppi

Tutustu Vahva Elämä valmennuksiin tästä:

Erittäin huonokuntoisten kävelystä Naisten Kymppiin
Erittäin huonokuntoisten Kävelystä Naisten Kymppiin -kurssi on sinulle, joka haluat kävellä tai osin hölkätä Naisten Kympin tai LadieSmilen (1,6 km).Tämä kurssi ei sisällä Naisten Kympin osallistumismaksua.

LÄHTÖTASO

  • Et ole harrastanut liikuntaa vuosiin tai koskaan.
  • Sinulla on vaikeuksia kävellä edes lyhyitä matkoja.
  • Et vielä pysty ottamaan juoksuaskeltakaan.

TAVOITE

  • Haluat osallistua Naisten Kymppi -tapahtumaan ja kävellä tai osin hölkätä kymmenen kilometrin matkan.
  • Haluat pystyä hölkkäämään joku päivä edes jonkin matkaa.
Kävelystä Naisten Kymppiin
Kävelystä Naisten Kymppiin -kurssi on sinulle, joka haluat osallistua Naisten Kympille kävelyä ja juoksua vaihdellen tai kokonaan juosten.Tämä kurssi ei sisällä Naisten Kympin osallistumismaksua.

LÄHTÖTASO

  • Pystyt ottamaan ainakin jonkin verran hölkkäaskeleita, mutta et ole koskaan juossut.
  • TAI jaksat juosta jonkin verran, mutta juoksu tuntuu aina tahmealta.

TAVOITE

  • Haluat nauttia kympistä ainakin osin tai kokonaan juosten.
  • Haluat kokea juoksun flown Naisten Kympillä.

Tämän kurssin avulla saat juoksun perustan kuntoon huippu motivoivilla ja vaihtelevilla treeneillä niin, että loppua kohden pystyt juoksemaan useita kilometrejä ja jopa 10 km kevyesti ja nautinnollisesti. Tällä kurssilla ei tavoitella mahdollisimman hyvää kympin aikaa, vaan mahdollisimman nautinnollista Naisten Kympin juoksua.

Juoksukunnon parantaminen Naisten Kymppiin
Juoksukunnon parantaminen Naisten Kymppiin -kurssi on sinulle, joka haluat juosta Naisten Kympin ainakin osittain tai kokonaan.Tämä kurssi ei sisällä Naisten Kympin osallistumismaksua.

LÄHTÖTASO

  • Olet vasta aloittanut juoksuharrastuksesi.
  • TAI pystyt jo juoksemaan useamman kilometrin, mutta juoksu tuntuu aina jossain määrin raskaalta.

TAVOITE

  • Haluat juosta Naisten Kympin alusta loppuun ja siten, että se tuntuu koko ajan hyvältä.
  • TAI haluat parantaa viime kerran aikaasi ja silti nauttia juoksusta alusta loppuun.

Tämän kurssin avulla saat juoksun perustan kuntoon huippu motivoivilla ja vaihtelevilla treeneillä niin, että loppua kohden pystyt juoksemaan jopa 10 km kevyesti ja nautinnollisesti. Tällä kurssilla ei tavoitella mahdollisimman hyvää kympin aikaa vaan mahdollisimman nautinnollista kympin juoksua.

Vahva Naisten Kymppi
Vahva Naisten Kymppi -kurssi on sinulle, joka haluat juosta Naisten Kympin reippaampaa vauhtia ja parantaa kympin aikaasi.
Tämä kurssi ei sisällä Naisten Kympin osallistumismaksua.LÄHTÖTASO

  • Pystyt juoksemaan 5-8 kilometriä tai puolisen tuntia vaivatta.
  • Pystyt juoksemaan pidempiäkin lenkkejä, mutta juoksu tuntuu usein raskaalta.

TAVOITE

  • Haluat juosta kymmenen kilometriä kevyesti.
  • TAI haluat parantaa kymmenen kilometrin aikaasi ja silti nauttia juoksusta alusta loppuun.

Tämän kurssin avulla saat juoksun perustan kuntoon huippu motivoivilla ja vaihtelevilla treeneillä niin, että loppua kohden pystyt juoksemaan 10 km kevyesti ja nautinnollisesti

Itselläni on Vahva Naisten Kymppi valmennus. Vinkkinä, kävelystä Naisten Kymppiin on yksi Rebekan suosituimpia valmennuksista.

Osta Naisten Kymppi -lippu koodilla NKALONA22 ja olet mukana juoksemassa Naisten Kymppiä kanssani!
alona_kuusisto_naisten_kymppi_juoksu
Lisään tähän vielä pelkät linkit:

NAISTEN KYMPPI KOODILLA NKALONA22

Juoksuvalmennukset tästä:

1

Vastaa