Miten menestyä somessa

Oi se niin ihana ja kamala sosiaalinen media eli some…  Olen usein puhunut somen hyvistä ja huonoista puolista, mutta tällä kertaa puhutaan siitä, miten sosiaalista mediaa ja varsinkin Instagramia voi käyttää työkaluna.
Tänä päivänä sosiaalinen media on monelle erittäin tärkeä osa oman firman markkinoinnissa.
Moni on myös suuren some-suosionsa ansiosta pystynyt jättämään täysin päivätyönsä ja elättämään itsensä käyttämällä sosiaalisen median työkaluja.

Mutta miten sitä sitten oikeasti käytetään? Miten yrittäjä voi hyödyntää sosiaalista mediaa ja kasvattaa esimerkiksi myyntiä sen avulla? Mistä tietää minkälainen sisältö on oikeasti hyvää ja kannattavaa? Miten menestyä somessa?Well, meet Melina Schmidt! Hyvä ystäväni joka on kirjoittanut aiheesta oppikirjan. Halleluja!

Kuva: Arsi Koivula

Melina on mainos- ja viestintätoimisto Schmidt Communicationsin perustaja. Hän on mm. tehnyt uudet Poselandin ja AlonaTV:n www -sivut.

Menesty somessa, 30 + 5 ideaa sisältömarkkinointiin e-kirja kertoo miten voit tehostaa sisältömarkkinointiasi käyttämällä Instagramia.

Kenelle?
Yrittäjille, sisällöntuottajille, markkinoijille ja bloggaajille
Lyhyesti sanottuna:
30 + 5 sisältöideaa yksissä kansissa
Tämä tiivistä ja täyttä asiaa sisältävä e-kirja tarjoilee sinulle 30 + 5 konkreettista ideaa tunnistettavan Instagram-presenssin luomiseksi ja toimivan sisältömarkkinoinnin tuottamiseksi. E-kirja on 50-sivuinen pdf-tiedosto, joka sisältää 35 timanttista sisältöideaa Instagramiin. Aiheina henkilöbrändäys, osallistavat julkaisut, huvin vuoksi, business up! ja lisäarvo. Kirjan mukana tulee tulostettava sisältökalenteri, joka tekee julkaisujen suunnittelemisesta vieläkin helpompaa. Sisältökalenteriin on upotettu haasteita, jotka kannustavat sinua viemään itsesi (ja bisneksesi) mukavuusalueesi ulkopuolelle.
Tämän oppaan avulla: 
• suunnittelet yrityksesi Instagram-päivitykset kuukaudeksi eteenpäin
• tuotat freesiä ja sitouttavaa sisältöä seuraajillesi
• markkinoit tehokkaasti ilman, että katsoja tuntee ostopakkoa
• opit tuntemaan seuraajasi ja avaat keskustelukanavan
• saat rohkeutta laittaa itsesi sekä bisneksesi likoon!Tämä e-kirja sopii sinulle, joka haluat: 
• ottaa seuraavan askeleen sisältömarkkinoinnin maailmassa
• luoda merkitystä ja rakentaa luottamusta seuraajiisi
• inspiroida, motivoida ja viihdyttää ihanneasiakastasi

Tämä kirja oli erittäin informaatiivinen ja helppo lukuinen. Vaikka olen itse pitkään käyttänyt Instagramia työkaluna firmassani, tuli tässä kirjassa paljon hyviä vinkkejä joita en ollut aikasemmin tullut edes ajatelleeksi.
Koodilla ”Alona” saat  e-kirjan hintaan 35€ (norm.39€)
Kirjan voit ostaa ja ladata Tästä linkistä.
 Toivottavasti teille on tästä kirjasta yhtä paljon apua kuin minulle!
0

Vastaa

Close Menu